10 Lip 2012
Volkswagen, Skoda i Toyota to liderzy polskiego rynku
Jak podaje Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego,przez pierwszych sześć miesięcy 2012 r. sprzedano w Polsce ponad 147 tys. nowych samochodów. Jest to o 7,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem rynku pozostaje Skoda. Od stycznia do czerwca 2012 r. sprzedała ona w Polsce 19,1 tys. nowych aut. Jest to wynik o 16,7 proc. lepszy od ubiegłorocznego. Duży wzrost 43,4 proc. w porównaniu z 2011 r. Zanotował w pierwszym półroczu Volkswagen. Niemiecka firma sprzedała 11,4 tys. samochodów i jest wiceliderem rynku. Toyota, która osiągnęła wynik 11 tys. sprzedanych aut wzrost o 10,9 proc. Wśród marek luksusowych liderem rynku jest BMW, Audi, Volvo,Mercedes i Mini. Prezentujemy piątkę najczęściej wyszukiwanych pojazdów w dwóch segmentach rynku: A i B. Wszystkie z aut kupić można za mniej niż 10 tys. zł. Segment A: Hyundai Atos.Suzuki Wagon R+.Opel Agila.Renault Twingo.Peugeot 106. Segment B: Renault Clio II.Ford Fiesta VI. Peugeot 206.Opel Corsa. Toyota Yaris. Wybór samochodu używanego to trudna decyzja.